Semesteeeer!

Hej pa er,

Nu har jag varit i Sydney i ungefar en och en halv vecka och jag trivs som fisken i vattnet. Gor egentligen inte sa mycket pa dagarna. Umgas mest med Emelie och Maria nar de inte jobbar och mellan det sa gor jag mest ingenting, vilket ar otroligt skont!!! Kunna sova nar jag vill, kunna vakna nar jag vill utan att behova passa frukosttider pa hostlet! Och utan att behova ga ut i korridoren for att ta en dusch!

Men jag har kant mej lite lat pa sistone sa det ska bli skont att komma ivag och uppleva saker, vilket jag ska gora fran och med mandag, for da satter jag mej pa bussen mot Byron Bay och det Surf Camp jag anmalt mej till och sen kommer jag fortsatta min resa upp pa ostkusten i ett par vecker, har i nulaget inte bestamt mej for hur lange, men forhoppningsvis blir det fyra veckor!! YAY!

Kram!

Kommentarer
Postat av: josephine

Hej gumman!

Åh vad härligt detta låter! gäller att finna lugnet så att man inte blir stressad av att inte göra så mycket bara. låter som att du har gjort detta, vilket måste vara otroligt skönt:) men nu tycker jag att du får komma hem snart saknar dej så vännen min! men njut medans tid är!

kramar Jossan

2010-09-13 @ 15:24:45
Postat av: Jessica

Tell me när du planerar att komma hit!! så vi kan ses. kramar

2010-09-16 @ 06:45:12
Postat av: LisaMarie

ååå Önskade jag var hos dig så jag också kunde få lite äventyr och ligga på en strand och inte göra någonting. Är iaf glad att du kommer hem "snart", det är iaf snart om man jämför med hur länge du är borta i helhet. Pussar my love bli inte bortrövad av aboriginer nu ;)

2010-09-17 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0