Ackligt!

Hej pa er!

Efter att spenderat helgen i Byron Bay akte jag igar upp till Surfers Paradise. Dar valkomnades jag av osregn, tack for den!

Som om inte det vore nog sa vaknade jag vid tva pa natten av att ett redlost fyllo kom in i rummet och spydde ner hela sin sang innan hon lyckades hitta vagen till toan. Ramlade ur sin sang gjorde hon ocksa, dock hade hon overslafen sa hon slog i backen med ett rejalt brak! Hade hon inte vart sa full och full med spya hade jag nog tyckt lite synd om henne, men jag var bara acklad och irriterad for att hon vackte mej, sa empatisk ar jag.

Kram!


Kommentarer
Postat av: mamma

det är för att du inte ska bli för brun...kram

2010-09-20 @ 20:01:15
Postat av: sophia

nu var du kul! du ar bara avis for att jag kommer komma hem brun medans du ar bleeek! :) (antligen rattvisa)

2010-09-26 @ 04:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0