Washington D.C

Staternas huvudstad.. :)

Har idag forflyttat mej ytterligare lite mer soderut, till Washington. Har ar det om mojligt annu varmare an i Philly. Smalter bort aven om man gar i skuggan. Skulle helst vilja ga runt i bikini pa stan, men tror folk skulle kolla konstigt pa mej da..

Har faktiskt hunnit med lite turistande idag, kollat in the White House, Obama var hemma for flaggan var hissad, och det ar den bara om presidenten ar inne. Sen har jag aven kollat in Washington Monument, The Mall, Washington Square och Lincoln Memorial. I morgon blir det till att se mer sevardigheter. Men nu ska jag ga upp och lasa min skvallertidning, man kan ju inte bara tillfredsstalla den kulturtorstande tarmen.. :) hahaha!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Line

Fan söt!

Det låter som du har riktigt kul juh!! Och jag måste säag att jag är sjukt imponerad av alla saker du gör! Du ser verkligen till och det absolut mesta av tiden!!



Här är det väl i stort sett samma, jag har blåmärke under hakan och en blåklocka efter senaste matchen, så jag är precis som jag ska :P



massa kärlek!!

puss

2010-06-21 @ 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0