Sista dagen i Washington

Jaha, da var vistelsen i Washington snart slut, for i morgon aker jag vidare till Miami! (maste saga att jag langtar efter att kunna bada! solen smalter bort mej!)

Idag har jag besokt the Museum of American History, mycket intressant med historia faktiskt. Sa nu kan jag skryta med att jag har sett klanningen som Michelle Obama hade pa sej har Barack svor presidenteden, coooolt! Har aven sett klanningarna Laura Bush, Jaqueline Kennedy och Nancy Reagan bar nar deras respektive man svor president eden!

Tog sedan en lite vandring for att kolla in Washington National Chatredal, och den promenaden var inte sarskilt lang, daremot var det uppforsbacke heeela tiden! Plus att det var ungefar 35 grader varmt. Det var inte kul ett dugg, fick stanna flera ganger pa vagen dit for att torka svetten ur pannan, sa att den inte skulle rinna ner i ogonen. PJUUU!

Men nu ar jag tillbaka pa hostlet igen, och ska antligen hoppa in och ta en dusch, har langtat ganska lange efter det nu! Far se och jag kommer ut duschen eller om jag bestammer mej for att bosatta mej dar, det ar ganska lockande maste jag saga. Men ska ju till Miami i morgon och dar kommer jag bo precis vid standen sa jag kommer inte rora mej manga meter direkt! YAY!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Sophia! Kul att läsa vad Du har för Dig. Det är allt lite författare i Dig. Idagh är det midsommarafton och Morfar och jag skall åka en liten sväng till Mariebergsskogen för att kolla vad det finns för trevligheter där. Hoppas Du har det bra. Kramar från Mormor och Morfar

2010-06-25 @ 12:33:30
URL: http://sophiapalm.blogg.se/
Postat av: Sophia

Ah, jag minns nar vi var i Mariebergsskogen! Hoppas midsommarafton var bra. Sjalv hade jag tankt aka till IKEA for att ata kottbullar (det enda svenska jag kunde komma pa att man kan fa tag i har), men det finns inget IKEA i Miami! Krama morfar fran mej!

Kram!

2010-07-01 @ 01:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0