Med kameran pa magen

Tisdagen spenderades omkring vandrandes i New York. Tittade in en massa kanda hus och byggnadsverk. Med igen dag ar en bra dag utan att titta runt i lite kladaffarer ocksa. Hittade Forever 21 vid Time Square och jag blev helt lyrisk. Sa mycket snygga klader!!!!! Hittade aven en Billabong affar och Line, du skulle alskat alla plaggen! JAG LOVAR! Hittade antligen ett par snygga gladiatorsandalen som inte hade skyhoga klackar! Tack for det New York.

Efter den lilla shoppingturen tog jag mej ner till Staten Island Ferry och pa min promenad dit sag jag bade Empire State Building och Flariton Building. Val ute pa vattnet sag jag ocksa Frihetsgudinnan, stor ar hon! Passade pa att ta en promenad pa Staten Island nar jag anda var dar. Fick se en ridande polis sta och rykta sin hast, inte varje dag man ser det dar hemma.
Och eftersom jag anda var i "titta pa kanda byggnader tagen" passade jag pa att kika in United Nations Headquarters. Aven det var stort, som det mesta andra har borta.

Dagens tips:
Kla dej inte i body om du tankt promenera mycket. Det ger skavsar pa valdigt obekvama stallen....

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0