Lata dagar

Fredagen fick bli en ganska lugn dag. Vandrade runt i Harlem med min nyfunna franska van Lydia. Vi stosade runt och kollade i skyltfonster (tro det eller ej, men vi var faktiskt dar INNAN affarerna oppnade, maste varit forsta gangen for mej). I vantan pa att de skulle sla upp dorrarna satte vi oss pa Starbuck's och njot av deras fruktsallad. Mycket gott maste jag saga. Runt halv elva pallrade vi oss tillbaka till hostlet, det var Lydias sista dag och check-out var kl 11.

Resten av dagen spenderade jag solandes i Central Park. SJUKT VARMT!! Orkade inte ligga i solen hela tiden, sa efter nagra timmar fick jag glytta in min filt i skuggan av ett trad. Har borjat lasa forsta boken i Twilightsagan, och tro mej nar jag sager att de ar spannande. Jag har redan plojt igenom den forsta och ar snart klar med den andra, pa bara tre dagar.... Laser dem hela tiden, innan jag ska sova, nar jag ater och nar jag aker tunnelbana.. Kommer snart vara tvungen att kopa nya bocker om jag fortsatter sahar...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0