Fel sang!

Nar jag anlende till hostlet i Miami var det ett jadrans strul med sangarna, den sangen jag blivit tilldelad var upptagen av nagon annan, sa jag fick ta nagon av de som var lediga. Och det fanns bara overslafar lediga, och de var utan bade stege och staket som forhinderar en fran att ramla ut. Jag var radd under hela de forsta natterna, tills jag kom pa att jag inte ror mej sa mkt nar jag sover (man kan ju undra varfor jag har en 120cm sang hemma...)
I alla fall, nar jag kom hem pa mandagskvallen markte jag att en av underslafarna blivit ledig, yes! Sa vad gjorde jag? Jo, jag tog den saklart. Sangtilldelningen funkade ju uppenbarligen inte anda. HAHA, men far inte vara dum. Sa nu slipper jag klattra som en apa for att komma upp till sangen (det var tur att jag ar lang, annars hade jag aldrig kommit upp!)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0