Broadway baby!

Igar, lordag, stod det musikal pa schemat. Tog tunnelbanan till Broadway och kollade pa Mamma Mia. Drygt 500kr gick min biljett pa och tro mej, det var vart det! Satt med gashud storre delen av forestallningen. Tank om man andra hade kunnat sjunga sa bra... Musikalen var helt klart mycket battre an filmen, man kanner sej mer delaktig och deras sang fyller hela lokalen. Satt och bara stirrade. Plus att det i Broadwayversionen fanns latar som inte var med i filmen, tex. "knowing me, knowing you" och "What's the name of the game". Alskade de tre finallatarna som skadespelarna framforde. Det ar nagot visst med att se vuxna kvinnor och man i chockfargade spandexklader med glitter... :D Ensam om att njuta av denna forestallning var jag inte. Nagra rader bakom mej satt fem nunnor, nagot Trollhattan missat att visa mej under alla ar. Mycket intressant upplevelse maste jag saga..
Resten av dagen spenderade jag vandrandes nedfor Broadway till Macy's dar jag strosade runt en stund.

Kram!


Kommentarer
Postat av: A

det var dyrt det. Kul att du gillade det. Ha en trevlig resa.

2010-06-07 @ 08:56:58
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0