Arets forsta dopp

Japp, det stammer. Jag har nu tagit arets forsta dopp. Tog tunnelbanan till Brighton Beach och lyckades ta mej fram till standen utan karta, eftersom jag kan ha rakat glomma den hemma..
Kallt var det i vattnet, kande hur tarna krullade sej av kylan! Blaste gjorde det pa stranden ocksa, fick se till att knipa ihop bade ogon och mun nar vinden tog i. Efter att ha statt ut i vinden i nagra timmar gav jag upp och tog tunnelbanan hem. Nar jag val kommit hem, efter nastan en timme pa tunnelbanan, klev jag in i duschen och duschade av mej tillrackligt mycket sand att gora ett stort sandslott av! De sma dumma kornen hade tom letat sej in i oronen, hogst olampligt tyckte jag.

Det ar val ungefar det jag gjort idag, inte sa mycket. Men det var skont att sola och bada lite. Nu ar jag inte lika spoklikt blek langre.. YES!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Sophia!

Följer Din blogg. Jag blir riktigt avundsjuk. Ha en fortsatt underbar resa. Ek.avd på HV hälsar.

Kerstin

2010-06-08 @ 09:02:51
Postat av: Helena

Låter som du har det bra kussen! Härligt man kan följa dina äventyr :D

2010-06-08 @ 10:49:23
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/
Postat av: Katarina

Härligt med ett uppfriskande dopp:) Du använder karta! ett släktdrag alltså. KRAM

2010-06-08 @ 20:52:24
Postat av: Anette

Hade visst missat några dagar nu tjejen.. Men det låter som att doppet var ganska kallt. Själv har man inte vågat sig i vattnet här hemma än, trots det fina vädret vi haft. Ska göra en lång måndag på jobbet nu om två dagar, kommer kännas tomt att inte ha dig att tjöta med då. Vi ska ju byta ut kort och kassa systemet nu på måndag så vi kommer nog ha att göra, tänk vad bra det hade varit med lite hjälp från dig då. ;) Många kramar till dig tjejen

2010-06-12 @ 11:25:36
Postat av: Sophia

Aaah, sa spannande! :D vet inte om ni kanske ska vara glada att inte jag ar dar och ar allmant forvirrad da.. Nya system och jag passar inte sa bra ihop, jag ar alderless for dalig pa teknik for det. Du hade fatt gora dubbelt sa mycket med alla mina felslag.. :P haha. Kramar!

2010-06-13 @ 03:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0