Vi gar vidare i livet

Hej pa er!

Nu har jag lagt de vackra kullarna av San Fransisco bakom mej och har slagit mej ner i Santa Barbara. En valdigt vacker kuststad omringad av berg. Men resan hit var inte de lattaste vill jag lova. Akte med Greyhound, vilka ar ett bussbolag har borta for er som inte visste det, och enligt tidtabellen skulle resan ta lite drygt nio timmar, men for en som akt till Ramundberget en gang om aret sen hon var atta sa var detta inget som skramde henne. Dock visade det sej att trafiken var galen, sa vi andlande i Santa Barbara tva timmar senare an beraknat. Hungrig som en varg var jag da, enligt tidtabellen skulle vi pa ett stalle ha en halvtimmes uppehall, sa tanke att dar kan jag kopa nagot att ata, men icke. Eftersom vi var sa sena bestamde sej foraren for att kora ikapp, vilket innebar ingen mat for Sophia. Sa jag var HUNGRIG nar jag kom fram, tack GUD for McDonald's :D

Santa Barbara ar en valdigt lugn stad, vilket passar mej alderless utmarkt! Efter att ha besokt stader som San Fransisco, Washington och New York, var det skont att komma till en stad som saknar stadspulsen och dar alla tar dagen litegrann som den kommer. Sa det ar det livet jag lever just nu, ALSKAR DET!!!

Men allt har ett slut och tanker nog rora mej nedat mot Malibu pa sondag :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0