Sightseeing i Los Angeles

Hej pa er!

Idag har jag haft en kanondag! Har varit pa sightseeing i LA. Akte med ett foretag och fick se massa kandisars hus. Sa jag har bl.a. sett Jennifer Anistons, Will Smith och Jada Pinket-Smiths, Madonnas, George Clooneys, Britney Spears, Gwen Stefanis, Christina Aguileras, Leonardo Di Caprios, Tom Cruise och Katie Holmes, Lindsey Lohans och Paris Hiltons bostader. COOLT! haha. Har aven spanat in Playboy Mansion och Michael Jacksons gamla hus. Det huset han slutligen kom att spendera det sista minuterna i sitt liv i.  
Har aven fotograferat en paparazzifotograf, maste vara forsta gangen han var pa andra sidan kameran, haha! Han satt utanfor Tom Cruise och Katie Holmes hus. Stackarna. Inte nog med att de maste sta ut med folk som jag aker forbi och tittar, de maste aven sta ut med att folk satter sej pa trotoaren och vantar pa att de ska komma ut..
Har aven akt pa Rodeo Drive och Wilshire Boulevard, dar kryllar det av designbutiker. Det ar Armani, Dior, Michael Kors, Burberry, Louis Vuitton, Miu Miu, Yves Saint-Laurent, Gucci, Chanel, Dolce & Gabbana och tro mej, listan gar att gora langre!!
I slutet av denna gata ligger inget mindre an The Regent Beverly Wilshire Hotel, dar ingen mindre an Richard Geres karaktar i Pretty Woman bodde.
Cruisade aven forbi Hollywoodskylten (onodigt vetande: W:et sponsras av Hugh Hefner och det tredje O:et av Alice Cooper)

Nar denna tur var over gick jag en promenad pa Hollywood Boulevard for att kolla in Kodak Theater, dar The Academy Awards (Oscarsgalan) halls arligen. Dar inne finns det pelare med varje Oscarsvinnare av titeln "Arets film".
Bredvid Kodak Theater ligger The Chinese Theater, dar holls idag varldspremiaren av filmen Scott Pilgrim vs. The world. Ingen aning om vad den handlar om, men det var en massa folk dar som trangs vid kravallstaket sa jag tankte "Jag hanger har en stund och ser vad som hander". Och nog hande det grejer, Brandon Routh kom dit for han var med i filmen. Och da tanker ni nog: "Jaha, om vem ar det da?" Jo, det ska jag saga. Det ar STALMANNEN for hellskotta!!!!! Det ar skadespelaren som spelar Superman i Superman Returns, BAAALLT!

Det var allt for nu!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0