och sa var det ju det dar med ovasen

Hej pa er!

Trots den lilla idyll som jag i tidigare inlagg malat upp Santa Barbara att vara sa finns det EN negativ sak. Tagstationen, och olyckligtvis sa ligger mitt hostel precis bredvid. Men hade tagen betett sej som de gor hemma i kara Svedala, sa hade detta inte varit nagot problem. Men nu ar fallet inte sa. Har pagar det nagot slags tavling i oljud bland tagforarna. Oavsett tid pa dygnet sa ska de tutas nagot sa bedrovligt. Och inte ar det nagon lite fjuttigt TUT! Utan det ar en laaaang och hogljud historia som pagar under flera minuter ibland. Som om de testar hur manga trummhinnor de kan spranga. Detta ska jag fa be och tala om ar ytterst otrevligt nar kl ar natten och vi normala manniskor forsoker sova. Inte ens en djupsovare som jag kan stanga ute ljudet alla ganger.

Och till raga pa elandet har jag gatt och blivit forkyld, har huvudvark och sa mycket slem att man skulle kunna kvavas av det. Men nog med elande, nu ska jag ut i solen :D YES! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0