Klagomalens mastare

Hej pa er!

Ja, det ar sant. Jag har hittat klagomalens mastare!! Och vad klagar da han pa?? JO, folk som klagar! Det ar helt sant!

Traffade honom i koket har pa hostlet for nagra dagar sedan, jag lagade pizza (mumma) och han stekte smorgaspalaggsskinka i en stekpanna (kanske borde jag anat onad redan dar). I alla fall, vi borjade prata lite smatt, mest om vanliga saker, som vad vi gjorde i Santa Barbara och vart vi kom i fran. Men sa helt plotsligt sa gled han in pa samtalsamnet "Andra manniskor", och visst det kan vara kul att prata om andra manniskor, men inte prata skit om dem HELA tiden, for det var det han gjorde. Klagade pa att folk inte plockade upp efter sej i vasken i koket, eller att de klagade pa att hostelt kanske inte hade den basta standarden. Tillslut ursaktade jag mej med att min mat var klar och gick och satte mej och at.
Har stott pa honom ett par ganger sedan dess och det ar samma sak varje gang (forutom att de vanliga samtalsamnena inte existerar lange, sa nu ar det BARA klagomal!) Och varje gang sager han hur mycket han avskyr folk som klagar. Vilket far mej att vilja spela in ett av vara samtal och spela upp for honom, sa att han for hora sej sjalv. Jag blir ju irriterad pa honom, har han ingen sjalvinsikt?!
Men tror att han har akt vidare nu sa slipper vara radd att hans ska smyga upp bakom mej laddad med nya klagomal, for da kommer jag saga till honom att om han hatar folk som klagar sa mycket sa borde han sluta klaga sa forbannat pa dem.

Forovringt sa ar Cosmopolitan min basta van just nu, har legat inne pa hostlet hela dagen (TRAAAKIGT) for har sa ont i halsen. Vilket sloseri med sol och badvatten om man inte kan njuta av det. Men haller mej undangomd i dunklet pa hostlet sa att det inte blir varre utan sa att jag kan njuta av Santa Monica som jag reser till pa sondag :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0