Generande

Hej pa er!

Skulle ga och borsta tanderna i morses, men nar jag kom dit var badrummet stangt for stadning sa jag fick vackert ga tillbaka till mitt rum. Vad hander da? Jo, mitt key-card har avmagnitiserat sej och fungerar inte i dorren, jakla skit! Och eftersom jag tog mej en sovmorgon dagen till ara sa var rummet tomt nar jag lamnade det och sa aven nar jag kom tillbaka, sa vad far jag gora? Jo, jag far ga ner till receptionen i min vackra flygplanspyjamas som jag haft sen jag var fem och be dem fixa mitt kort. Ett mindre pinsamt ogonblick i mitt liv far man nog leta efter... Val uppe igen skulle jag da aterigen in i mitt rum, men vad hade da?? Jo, det dumma kortet funkar fortfarande inte! Sa jag far vackert bege mej ner ytterligare en gang. Som om det inte var pinsamt nog forsta gangen liksom.. Josses!

Forutom detta pinsamma missode har dagen flutit pa bra. Har tagit tag i lite pappersarbete, man maste ju ha med sej lite papper for att visa att man betalt vissa saker nar man ska ut och resa. Vilket ar nagot jag ska gora med start sondag. Da ger jag mej ut i en vecka med ett foretag som heter Trek America, och med dem kommer jag besoka platser som Colorado River, Las Vegas, Grand Canyon och Yosemite National Park, vilket ska bli hur kul som helst! Jag langtar!
En omgang tvatt har jag ocksa lyckats hinna med, man vet aldrig nar nasta tvattillfalle dyker upp sa det var lika bra att passa pa.

Ta hand om er dar hemma!

Kram!


Kommentarer
Postat av: mamma

haha!!!! den hela och fina flygplanspjamasen. Ett att våra bättre köp har det visat sig, passar såväl en 5-åring som en 22-åring.

Sköt om dig och hoppas du får en härlig resa.

Kram och puss

2010-07-31 @ 12:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0