Attackerad!

Hej pa er!

Ja, det ar sant. Jag har blivt attackerad, grovt dess utom! Jag var ute och gick pa Hollywood Boulevard, minding my own buisness liksom. Och vad hander da? Jo, en gubbe (60+) tar upp handen ur fikan, snyter sej i ett papper och kanstar ivag det sa att jag bli tvungen att gora ett giraffsprang for att inte fa det pa mej. KAN NI FATTA??? ACKLIGT!
Ska det vara sa svart for folk att forsta? Snyt dej inte nar jag ater, snyt dej inte nar jag tanker, snyt dej inte vid mitt Black Jackbord pa Lipz, snyt er inte nar jag ser, hor eller overhuvudtaget ar i narheten. OCH FRAMFORALLT KASTA INTE PAPPRET PA MEJ!!!!!!

Kram!


Kommentarer
Postat av: mamma

somliga lever farligt, tur han inte åkte på en propp.

Kram och puss

2010-07-31 @ 12:47:05
Postat av: Daniel

Tack för intressant läsning som ledde framtill ett gott skratt.

Blev lite halvt orolig ett tag innan...

2010-08-21 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0